* Taxa de transport este 20 lei (TVA inclus) pentru pachete cu o greutate de pana la 10 kg, pentru pachetele ce depasesc aceasta greutate veti plati in plus 0.90 Ron (TVA inclus) pentru fiecare kg.
Jocul reprezinta o cursa distractiva, in care jucatorii avanseaza in functie de culorile aparute pe zar.
6 masinute de curse se afla la start, pregatite pentru marea cursa. Insa numai jucatorul care nimereste culorile potrivite si face cele mai destepte combinatii va ajunge primul.
Jocul incurajeaza gandirea strategica.
Material: lemn, carton
Tip de joc: curse, joc cu zaruri
Numar de jucatori: 2-6 persoane
Durata jocului: 10-15 minute
Contine: 6 masinute de cursa, 6 zaruri colorate, 1 tabla de joc, 1 set de instructiuni
Recomandare de varsta: 5-99 ani
AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare.
Fabricat in Germania
INSTRUCTIUNI
Un joc cu curse ce incurajeaza gandirea tactica, pentru 2-6 jucatori cu varste intre 5 si 99 ani.
Autor: Jürgen P. K. Grunau
Ilustratii: Haralds Klavinius
Durata jocului: aproximativ 10-15 minute
Sase masini de curse stau la start, pregatite pentru marea cursa. Insa numai jucatorul care nimereste culorile potrivite de pe zar si face combinatii destepte va putea sa avanseze rapid.
Continut:
6 masinute de curse
6 zaruri colorate
1 tabla de joc
Set de instructiuni
Scopul jocului:
Cine va face combinatii destepte si va folosi cat mai multe culori atunci cand va arunca cu zarul pentru a ajunge primul la finalul cursei?
Pregatirea jocului:
Intindeti tabla de joc si asezati-o in mijlocul zonei de joc. Fiecare jucator alege o masina de curse si o pozitioneaza cu fata spre circuit asa cum indica sagetile. Daca sunt mai putin de 6 jucatori, masinutele ramase raman in cutie. Pregateste 6 zaruri colorate. Fiecare zar indica cele 6 culori ale circuitului.
Cum se joaca:
Jucati in sensul acelor de ceas.
Cel mai tanar jucator incepe primul. Aruncati toate cele 6 zaruri (le puteti lua in ambele maini).
Mutati masina in functie de culorile obtinute. Comparati culorile de pe zaruri cu cele de pe patratele care sunt in fata masinii.
Coincid culorile? Sau, mai mult, sunt culori care se potrivesc succesiv?
Atentie:
Se aplica urmatoarele regului aditionale:
Finalul jocului:
Cand prima masina a ajuns pe una din cele doua patrate de la finalul traseului se considera ca prima runda este terminata.
Fiecare jucator memoreaza cate zaruri a folosit pentru a muta masina.
Variatii ale jocului
Dupa ce o mutare a fost finalizata, masina cu culoarea corespunzatoare celei de pe zar poate fi mutata pe o casuta libera vecina sau pe alta banda.
Exemplu:
Masina de curse rosie ii apartine lui Jan.
Zarurile lui arata culorile rosu, rosu, galben, galben, galben si verde.
Pentru aceasta mutare foloseste urmatoarea ordine a culorilor: rosu, galben, rosu, verde. Zarurile ramase nu pot fi folosite.
Ultima culoare folosita a fost verde, cu masina ajungand pe o casuta verde. Astfel Nina, a carei masina verde ii apartine, poate muta masina inainte un patrat.