* Taxa de transport este 20 lei (TVA inclus) pentru pachete cu o greutate de pana la 10 kg, pentru pachetele ce depasesc aceasta greutate veti plati in plus 0.90 Ron (TVA inclus) pentru fiecare kg.
Corbul flamand zboara spre livada ca sa manance fructele zemoase. Incearca sa salvezi toate fructele intorcandu-le pe acelea care se potrivesc cu culoarea zarului. Scopul jocului este sa colectezi fructele inainte sa fie mancate de corb.
Pachetul contine: 1 corb, 1 tabla de joc, 16 fructe, 4 cosuri, 1 zar, 1 set de instructiuni.
Recomandare de varsta: 3-99 ani
Material: carton, lemn
Tip de joc: joc de memorie, joc de cooperare
Numar de jucatori: 1-4 persoane
Durata jocului: 10-15 minute
Fabricat in Germania
AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare.
INSTRUCTIUNI
Joc de cooperare si de memorie pentru 1-4 jucatori cu varsta cuprinsa intre 3 si 99 ani
Autor: Anneliese Farkaschovsky
Ilustratii: Reiner Stolte
Durata jocului: aproximativ 10-15 minute
Atentie! Atentie! Corbul flamand se indreapta spre livada sa fure fructele gustoase. Merele, perele, strugurii si prunele trebuie adunate in siguranta inainte sa ajunga corbul la livada.
Continut:
1 corb
1 tabla de joc
16 carti cu fructe
4 cosuri
1 zar
Set de instructiuni
Scopul jocului:
Jucatorii incearca sa descopere fructele care se potrivesc cu culoarea care apare pe zar. Daca zarul arata corbul, atunci acesta este mutat o casuta mai aproape de Livada.
Scopul jocului este sa culegeti toate fructele inainte sa ajunga corbul la Livada si sa lase copilul fara fructe.
Pregatirea jocului:
Fiecare jucator ia un cos si il aseaza in fata lui. Amesteca bine cartile cu fructe si aranjeaza-le cu fata in jos in patru randuri ca sa formezi un patrat. Ai grija ca acestea sa nu fie unele peste altele. Aseaza tabla de joc langa cartile cu fructe, asa cum este indicat (vezi pag 4). Corbul este asezat pe primul patrat al cararii. Pregateste zarul.
Cum se joaca:
Ordinea este in sensul acelor de ceas. Cine a vazut ultimul un corb incepe jocul. Daca nu va puteti intelege atunci incepe cel mai tanar jucator.
Pe zar apare
Intoarce o carte cu fructe. Daca fructul se potriveste cu culoarea de pe zar poti pune cartea in cos. Daca fructul are alta culoare trebuie sa o arati si celorlalti jucatori inainte sa o intorci.
Perfect! Numeste un fruct. Daca iti amintesti unde este acel fruct in sirul de carti intoarse cu fata in jos ar fi perfect. Incearca sa intorci o carte care se potriveste. Daca este cea corecta, poti sa o iei de jos. Daca nu, arat-o celorlalti jucatori inainte sa o intorci din nou.
Ghinion! Muta corbul un patrat. Nu ai voie sa intorci o carte tura aceasta.
Acum este randul urmatorului jucator sa arunce zarul.
Finalul jocului:
Daca intoarceti toate cartile cu fructe inainte sa ajunga corbul pe ultimul patrat al livezii, ai castigat jocul impotriva corbului lacom.
Insa, daca acesta ajunge la ultima casuta inainte sa fi colectat toate cartile cu fructe, ati pierdut lupta impotriva hotului. De ce nu incercati din nou?
Variatii de competitii
Regula de baza a jocului ramane aceeasi insa apar urmatoarele modificari: daca ati cules toate cartile inainte sa ajunga corbul in livada jucatorii isi pun cartile unele peste altele. Cine are mai multe carti castiga. Daca exista egalitate intre 2 sau mai multi jucatori castiga si acestia.